wtorek, 8 października 2013

008|| Troszku dodatków z Internetów ;p

Hejoo!
Wyczaiłam bardzo fajne rzeczy do The Sims 3. Niektóre to konwersje, inne to osobne mody/dodatki :)

Konwersja obiektów z Miejskiego Życia by Anulaa89
(typ pliku: package)

Stworzyła ona świetną konwersję pralek i paru innych obiektów, dzięki czemu osoby pozbawione akcesoriów "Miejskie Życie" mogą się nimi cieszyć. 




Dywany by Devirose
(sims3pack)

Devirose z TSR stworzyła przepiękne dywany o odcieniach karmelu (aczkolwiek jest możliwość zmiany koloru, co rzadko się zdarza w tego typu dodatkach). Wymiary to 3x2. Myślę, że świetnie sprawdzą się jako ozdoba do stonowanego salonu :)



Grow by Consort
(package)

Mój pierwszy mod do trójki. Świetny, świetny, świetny! Powoduje on, że nasze simowe dzieci rosną. I nie tylko "nasze". Rosną wszystkie dzieci i nastolatki w całym otoczeniu. Nie muli gry, a nawet nie zauważasz kiedy one stają się takie duże (wzruszające ;)). Naprawdę polecam!




Pozdrowionka :D

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie, na mebelki od Anuli się skuszę :3
    Modów wolę na razie nie tykać, haha :D

    OdpowiedzUsuń