środa, 4 stycznia 2017

054|| The Sims 1 Pełna Kolekcja - gra do pobrania

Cześć!
Zawsze chciałam pograć w jedynkę. Nigdy wcześniej nie miałam ku temu okazji, ja z tych, co od dwójki zaczynali ;) Ale ostatnio postanowiłam sobie spełnić marzenie dzieciaka-simomaniaka. Pobrałam Pełną Kolekcję The Sims. (Piracenie takiej staroci to nie piracenie :P).

Zdjęcie z mojej szalonej rozgrywki.

Na razie się nie nagrałam zbyt dużo, ale to się jeszcze nadrobi. No, tak myślę. W simsy mało gram jednak, nie wiem, czy jeszcze kiedykolwiek będę miała fazę na granie bez przerwy.


 The Sims Pełna Kolekcja - też chcę!

Podzielę się źródłem, z którego pobierałam. Polecam, Diana S.
ORYGINALNY POST
Instrukcja jest po portugalsku, dlatego przetłumaczę ją na bardziej zrozumiały język. :P
1. Pobierz plik torrent. Link do pobrania - KLIK.
2. Potrzebny jest program do wypakowywania spakowanych plików, np. Winrar - zakładam, że większość ludzi ma - oraz program do torrentów. Od siebie bardzo polecam Utorrent. Plik programu jest mały, nawet nie trzeba nic instalować - nie ma się co bać, że zaśmieci komputer. Tu można pobrać.
3. Otwórz program do torrentowania i tam znajdź opcję "dodaj torrent" lub otwórz od razu pobrany plik z punktu pierwszego, na jedno wychodzi. Poczekaj, aż gra się pobierze. (Trochę to trwa, ale nie ma tragedii, jeden wieczór wystarczy).
4. Wypakuj pobrane pliki do dowolnego folderu.
5. Znajdź plik "start.exe". Otwórz. Zacznie się instalacja.
6. Kiedy dojdziesz do pytania o klucz, wpisz: EQMV-73XB-F8J4-GSLX-4M67
(Autor oryginalnego poradnika podaje jeszcze dwa inne klucze).
7. Po zakończeniu procesu instalacji, zanim włączysz grę, otwórz folder "#Crack" i skopiuj plik.
8. Wklej go do folderu, w którym znajdują się pliki zainstalowanej gry. Jeśli zainstalowałeś grę w sposób standardowy, będzie to coś w stylu Program Files -> Maxis -> The Sims. Wyświetli się monit, że plik o tej samej nazwie już jest, zamień go.
9. Gotowe, lub, jak napisał autor oryginalnego poradnika: pronto :) Miłej zabawy!

Dopiero po pobraniu dowiedziałam się, że simy w tej odsłonie gry się nie starzeją. Nie miałam pojęcia.
Jeśli zaangażuję się w pobieranie modów i dodatków z internetu do TS1, możecie liczyć na jakąś notkę z rzeczami do gry. Być może zerknę też na serię "Historie" z dwójkowej ery. Na razie jednak nic nie obiecuję.


Korzystając z okazji, składam Wam najlepsze życzenia noworoczne :) Trzymajcie za mnie kciuki, może uda mi się bywać tu częściej w tym roku.

Do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Czeeeść ale dawno nie byłam w blogosferze a tu tyyyle się dzieje :D
    Zacznę od tego, że czytałam właśnie poprzedni post ale wolę skomentować tutaj, żebyś nie przeoczyła haha :D Super post, naprawdę przydatny - wszystko pięknie, składnie napisane, dziękuję! Na pewno skorzystam z porad, mimo że w simy gram już prawie 10 lat :) Brawo!
    Ooo super, że wstawiłaś jedyneczkę do pobrania i dzięki Bogu tłumaczenie - jakbym miała siedziec z translatorem i to tłumaczyć to bym chyba ześwirowała. Jeszcze raz ogromne dzięki, bardzo przydatne i dobrze napisane notki! ^^
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej przeszukałam chyba caly internet aby znalezc Ts1 ! Dzieki wielkie za dokladna instrukcje! :* Jak gram w Ts1 to jakbym sie cofnela w czasie,super! :D Jeszcze raz wielkie dzieki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki za wstawkę akurat szukałem TS1 by sobie je odświeżyć a tu taka niespodzianka szacun Diana jak pisałem już pod twoim nowszym postem chętnie zostanę tu na dłużej jeśli tylko znajdziesz czas by tu zaglądać baaardzo fajny blog JarzuPL PS dla każdego który na ten post natrafi Czerwiec 2019 torrent nadal działa można spokojnie pobierać i grać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chodzi o The Sims 1 Download uważam, że warto jest zagrać w nią jeżeli ktoś nigdy nie grał. Pierwsza część ma naprawdę fajny klimat.

    OdpowiedzUsuń