niedziela, 16 lutego 2014

022|| WIELKI POWRÓT

Czeeeeeść c: Wreszcie zajrzałam na naszego bloga i... Poczułam się naprawdę głupio... Zostawiłam przez ten czas Dianę samą. Zrobiła dla mnie tyle dobrego.. A ja?
Po wypaleniu blogowym wracam z paroma pomysłami. Nie jestem pewna czy sobie z nimi poradzę, ale warto spróbować :) Jutro po powrocie ze szkoły postaram się dodać posta. To będzie kolejne coś do pobrania, bo na ten moment nie mam nic nowego w zanadrzu.

Gram aktualnie bez "ceceków" (włączam grę bez dodatków z internetu). Próbuję odinstalować wszystkie te rzeczy, zacząć na nowo instalować dodatki (ze strony, którą podała poniżej Diana) jednak mój launcher odmawia posłuszeństwa (mówię cały czas o Trójce :)). Po zaznaczeniu i kliknięciu "odinstaluj", wyświetla się magiczne: "Program przestał działać". Wie ktoś jak to naprawić? Albo zna alternatywnego launchera? Będę wdzięczna za każdą pomoc :)


Myślę, że to na tyle :) Dobranoc!
ajditia

2 komentarze:

  1. Oooo, ajditia, jak miło cię widzieć! =D Nie szkodzi, że przez jakiś czas cię nie było, dla mnie pospamienie na blogu o TS to przyjemność. ;D
    Czekam na nowe notki od ciebie, ciekawa jestem twoich nowych pomysłów. <3 Wypalenie blogowe? Czasem bywa i tak... Liczę jednak, że to tylko chwilowe u ciebie. :D
    Trójka lubi odstawiać takie numery (szczęście, że u mnie jeszcze nie xD), nie wiem, co na to poradzić. Samo raczej nie przejdzie. Zapytaj na FTS, może ktoś będzie wiedział. W ewentualności reinstalka (to słowo budzi grozę xD).

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sobie poradzilam i napisałam mój pierwszy poradnik :D Cieszę się ze się nie obraziłaś <3 Może uda mi się dzisiaj to "coś" wrzucić, ale znając życie zdjęcia wyjdą tragicznie :p
    Reinstalka... Mam trzy za sobą :-:

    OdpowiedzUsuń