środa, 26 lutego 2014

025|| Znowu Store za free!

Znowu ja :) Wypatrzyłam ciekawego Tumblra, a mianowicie: http://freesims-3.tumblr.com/
Jeszcze nic z niego nie ściągałam, ale się zabieram, bo jest tam parę rzeczy, których nie było na blogu, który pokazała Diana (tak Dianko, jest tam Barnacle Bay :3). Po wypróbowaniu rzeczy postaram się zedytować posta i coś o tym napisać :)
Pozdrowionka :D
Okeej! Gram sobie właśnie w Simsy razem z tymi dodatkami. Wszystkie (oprócz miast i wzorów) pliki mają rozszerzenie .package. Na początku myślałam, ze pewnie urządzenia typu pralki nie będą działać - mile zaskoczenie - wszystko działa tak jak powinno! Jedynym minusem jest dłuższe ładowanie się gry - ale to da się przeżyć :) Zdecydowanie polecam! :D

1 komentarz:

  1. O, przyda się! :D Co prawda mam już dużo miast i na razie nie pobieram kolejnych (gra mi się przez to wolniej ładuje xD), ale znając mnie to kiedyś zassam. :D

    OdpowiedzUsuń